Inloggen ? Inschrijven ?
EN / NL
Help?

Doorzoek de website


Annuleren
×
Onderwerpen

Welkom

Veelgestelde vragen


Het lukt mij niet om in te loggen, hoe los ik dit op?

Let bij het inloggen op het volgende:

  • Controleer of uw e-mailadres juist is ingevuld.
  • Het wachtwoord is hoofdlettergevoelig. Toets het daarom exact in en zet Caps Lock uit.

    Als u uw gegevens correct invult en u kunt toch niet inloggen, ververs dan de webpagina en probeer het nog eens. U ververst een pagina door de toetsen Ctrl en F5 tegelijk in te drukken.

    Lukt het u hierna nog steeds niet om in te loggen, neem dan contact op met Rooftrack via het contactformulier.

    Via de link Wachtwoord vergeten? (op de pagina Inloggen) kunt u door het invoeren van uw e-mailadres een nieuw wachtwoord opvragen.

    Is uw vraag hiermee beantwoord?
    Stel uw vraag via het contactformulier Dank u wel voor uw reactie
    Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

    U kunt uw wachtwoord wijzigen als u bent ingelogd. Klik bij Mijn Rooftrack op Profiel.
    Bij Overzicht van mijn gegevens kunt u uw wachtwoord wijzigen.

    Is uw vraag hiermee beantwoord?
    Stel uw vraag via het contactformulier Dank u wel voor uw reactie
    Ik heb geen e-mail ontvangen, wat is er aan de hand?

    Dit kan verschillende oorzaken hebben:

    • Het door u geregistreerde e-mailadres is onjuist. Controleer uw gegevens via Mijn Rooftrack bij Profiel.

    • Uw mailbox zit vol. Dit kan komen doordat uw mailprogramma de e-mails wel ophaalt van de server, maar ze niet verwijdert. Als u Microsoft Outlook gebruikt, kunt u dat als volgt oplossen:
    - ga in het menu naar: Extra, E-mailaccounts;
    - kies Bestaande e-mailaccounts weergeven. Selecteer vervolgens uw e-mailaccount en klik op Wijzigen;
    - klik op de knop Meer instellingen;
    - deactiveer op het tabblad Geavanceerd de optie Mail op server achterlaten. Uw mailprogramma zorgt er nu voor dat berichten nadat ze opgehaald zijn, worden verwijderd van de server.

    • De instellingen van uw e-mailaccount staan niet goed.
    Voor het instellen van uw email programma heeft u de volgende gegevens nodig (u vindt deze meestal op de website van uw provider):
    - gegevens POP-server;
    - inlognaam en wachtwoord (POP);
    - gegevens SMTP-server.

    • Het filter voor ongewenste e-mail staat te hoog. In Outlook is het niveau van bescherming standaard ingesteld op Laag. Bij deze bescherming worden alleen de meest voor de hand liggende ongewenste e-mailberichten onderschept. U kunt het filter ook scherper afstellen, maar in dat geval kan het gebeuren dat ook normale berichten worden onderschept. Alle berichten die door het filter voor ongewenste e-mail worden gedetecteerd, komen in de map Ongewenste e-mail terecht. Van tijd tot tijd moet u de berichten in die map controleren.

    Is uw vraag hiermee beantwoord?
    Stel uw vraag via het contactformulier Dank u wel voor uw reactie
    Moet ik cookies van jullie website accepteren?

    Als u volledig gebruik wilt maken van de mogelijkheden van de website moet u cookies accepteren.

    Cookies worden gebruikt voor de website zelf en voor het verzamelen van gegevens over het bezoek van de site. Bijvoorbeeld gegevens als het besturingssysteem, de internetbrowser die u gebruikt en de internetpagina's die u bekijkt. We kunnen zo onze dienstverlening verbeteren.

    Meer informatie over cookies vindt u in ons cookiestatement.

    Is uw vraag hiermee beantwoord?
    Stel uw vraag via het contactformulier Dank u wel voor uw reactie
    Moet ik pop-ups toestaan?

    Wanneer u alle mogelijkheden van WoningNet.nl wilt gebruiken, adviseren wij u om pop-ups op de site toe te staan.

    In veel gevallen beschikken pc's over een pop-up-killer. Soms zitten deze pop-up-killers in browsers (zoals Internet Explorer en Firefox). Voor bepaalde functies op de website is het noodzakelijk dat de pop-up-killer uitstaat. Als er een pop-up-killer actief is, toont het systeem een foutmelding boven in het actieve browserscherm.

    Is uw vraag hiermee beantwoord?
    Stel uw vraag via het contactformulier Dank u wel voor uw reactie

    Staat jouw vraag er niet bij? Dan kun je jouw vraag via het contactformulier stellen.

    Uitleg ?

    x
    Helpfunctie actief

    De helpfunctie is nu actief. Klik bij een onderwerp op het ?-icoon om uitleg te krijgen. Klik nogmaals op Help? om de helpfunctie te sluiten.